Det var varslet rekordvarme for Pinsen tidligere i uken, men hvor ble den av? Vi dro ut fra Spjærøy og Sand Marina litt utpå kvelden Pinseaften. Ganske frisk vestavind blåste oss over til Koster på kort tid. Havnene var godt fylt opp så vi valgte Kilesand på anker. Her er det dessuten bra le for vestavind.

Det ble tur innom til Syd-Koster med dingen. Rökeriet bød på Aperols og senere på kvelden var det full middag fra vedovsfyrt grill på Kläpphagen.




Selv om det ikke ble en sommerpinse var det sol og fint utevær. 12 grader i vannet gjorde at noen også våget seg uti.
Returen hadde fortsatt vestavind og fine seilforhold. Jo, dette ble en fin pinseseiling.
