Og noen ganger er det helt OK. To steinkast unna hjemmehavn har vi Näverkärrskilen.
Magisk kveld på bøye i kilen 🤩


Dilla på livet til sjøs
Og noen ganger er det helt OK. To steinkast unna hjemmehavn har vi Näverkärrskilen.
Magisk kveld på bøye i kilen 🤩
