Kort seilas fredag

Og noen ganger er det helt OK. To steinkast unna hjemmehavn har vi Näverkärrskilen.

Magisk kveld på bøye i kilen 🤩

Her ligger vi. Tusen takk til Angelica i Aquila for premium foto 🤗